Gå tilbake opp

Bli med i teamet

og skap noe unikt

Base.

Vårt oppdrag

er å skape uforglemmelige friluftsopplevelser som gir gjestene våre en følelse av å bli styrket, inspirert og knyttet til naturen rundt dem.

Vi arbeider for å fremme ansvarlig og bærekraftig turisme som bevarer og beskytter miljøet, samtidig som vi skaper meningsfulle forbindelser mellom enkeltpersoner, lokalsamfunn og naturen.


Hvis du kjenner deg igjen i det ovenstående, bli med oss!

Åpne stillinger

Account EXECUTIVE

Reservasjonsansvarlig og innholdsskaper

Terrengsykkelinstruktør og trener

Raftingguider og kajakkpadlere

Friluftsliv Junior Guide

Åpen søknad


LUKKEDE STILLINGER

Kundeansvarlig

Startdato: Så snart som mulig
Kontraktens varighet: heltid, fast
Kompensasjon Grunnlønn + sjenerøs bonusordning

Sentrale ansvarsområder

  • Identifisere nye muligheter for vekst og ekspansjon både innen B2C, B2B og affiliates
  • Eie salgssyklusen fra identifisering av leads til avtaleinngåelse i HubSpot
  • Fungere som en stemme for kunden og tilknyttede selskaper for å bringe nye forretningsmuligheter
  • Engasjere deg i omfattende nettverksbygging for å fremme forbindelser i hele reiselivsbransjen
  • Utvikle en salgsplan for selskapet og forberede oss på å skalere virksomheten vår
  • Bidra til å utforme ekspansjonsstrategier for nye vertikaler og geografiske tjenestesteder
  • Samarbeide med markedsføringsteamet for å forbedre kundeengasjementet gjennom innkommende og utgående strategier
  • Delta konferanser og messer
Spesialist på digital markedsføring

Oppnå ditt eventyr i Outdoor Norway. Du er en person som pusher grenser og utfordrer status quo. Du er modig, ambisiøs og lidenskapelig i alt du gjør. Og vi vil ha deg med på laget vårt. Forfølg ditt fulle potensial og slå deg aldri til ro i jakten på å levere ekstraordinær gjesteservice. Bli med i et av de mest innovative "opplevelsesbaserte selskapene" på vestkysten, og forestill deg en fjellopplevelse med oss.

Spesialisten innen digital innholdsmarkedsføring i Outdoor Norway, som rapporterer til selskapets direktør, vil administrere og utvide selskapet ved å implementere digitale innholdsstrategier for å drive publikumsanskaffelse, oppbevaring og engasjement. Du vil styrke vår kjerneverdi med sommerdata og levere førsteklasses digitale opplevelser for å øke publikums engasjement og konvertering. Jobben vil kreve smidighet, en datadrevet tilnærming og engasjement og lidenskap for Mountain Travel Lifestyle for å lykkes.

Ansvar og oppgaver:

  • Researche, skrive og redigere nytt innhold, samt oppdatere eksisterende innhold for våre nettsteder.
  • Proaktivt bruke analyser til å gjennomføre strategier for innhold og innholdsdistribusjon med sikte på å forbedre publikumsengasjementet og øke trafikken og veksten i e-postlister.
  • Utvikle en omfattende årlig innholdskalender.
  • Sikre kvaliteten på rapporteringsdata.
  • Vedlikeholde oppsett, data og innhold på nettstedet via CMS (Content Management System).
  • Optimalisere innholdsdistribusjon på tvers av alle kanaler, inkludert SEO, SEM, sosiale medier, app og e-post.
  • Utføre og bistå med å forbedre SEO-strategien.
  • Opprette og sende digitale nyhetsbrev og push-varsler.
  • Administrere sosiale kontoer, internt generert innhold, samt tilbakemeldinger via e-post fra brukere og nettsteder.
  • Samarbeide med utviklingsteamet for å forbedre brukeropplevelsen gjennom A/B-testing, sideoptimaliseringer og forbedret hierarki.
  • Samarbeide med salgs- og driftsteamene for å skape og levere innholdsmarkedsføringsprodukter til annonsørene våre.
  • Administrere SEO-skriving.

Kvalifikasjoner:

  • Bachelorgrad i journalistikk, markedsføring, turisme eller et beslektet fagfelt.
  • 3+ års erfaring fra et relatert innholdsmiljø hos en digital utgiver.
  • Erfaring med å levere målbare resultater basert på analyse, problemløsning, smidighet og samarbeid.
  • Utmerkede ferdigheter innen skriving, redigering, redigering av tekster og oppmerksomhet på detaljer.
  • Evne til å prioritere effektivt mellom flere konkurrerende agendaer og prosjekter.
  • Erfaring i et KPI-drevet miljø med et ønske om å teste og lære.

Foretrukket tidligere erfaring med:

  • Datahåndteringsplattformer.
  • SEO-verktøy som SearchMetrics, KW Tool, Search Console.
  • CMS og billettsystemer som Fareharbor.
  • A/B-testing ved hjelp av verktøy som Google Optimize og FB pixel.
  • E-postferdigheter ved hjelp av MailChimp.
  • Markedsføringserfaring med Hootsuite, Facebook Ad Manager, Instagram og AdWords.
  • Kunnskap om ADOBE-programvare som Photoshop, InDesign, Illustrator, Premiere.
  • Kunnskap om WordPress, Elementor.
  • Kunnskap om administrasjon av sosiale medieplattformer.

Kompensasjon: Timelønn basert på erfaring.

Rapporterer til: Operativ leder

Kontrakt fra: Mai - oktober 2023 (fleksibel)

Tilgjengelige stillinger: 1

HVORDAN SØKE

Vennligst send din CV og følgebrev til selskapets direktør: job@outdoornorway.com med tittelen "Digital Marketing Specialist"

Som minimumsreferanse skal du inkludere følgende informasjon nedenfor:

1. CV må inneholde minst:

Ditt fulle navn;

Fødselsdato;

Adresse og kontaktinformasjon;

Arbeidshistorikk med oppgavebeskrivelse, varighet av jobben og bedriftslederens telefonnummer og e-post som referanse (fortrinnsvis de tre siste arbeidsgiverne som referanse);

Utdanning og sertifiseringsnivå;

Språkferdigheter og språknivå;

Kurs og opplæringskvalifikasjoner;

Merk deg følgende

Hvis du har ekstra kvalifikasjoner eller relevant arbeidserfaring innen friluftsliv, er du en sterk ressurs.

Teamet vårt deler en lidenskap for friluftsliv og et ønske om å skape naturbaserte opplevelser rundt om i verden, samtidig som vi gjennom vår virksomhet har en mindre innvirkning på miljøet. Bærekraft har alltid vært vårt fokus, og vi trives med å tilby innsikt, verktøy og strategier for å gjenvinne våre liv og vår fremtid på planeten. Den første handlingen må starte i oss selv, og da kan vi blomstre.

Outdoor Norway er en arbeidsgiver med like muligheter. Kvalifiserte søkere vil bli vurdert for ansettelse uten hensyn til rase, hudfarge, religion, kjønn, nasjonal opprinnelse, seksuell legning, kjønnsidentitet eller annen status.

Velkommen til Outdoor Norway. Nå kan eventyret begynne!

Operativ leder

JOBBOVERSIKT

For å bidra til å opprettholde og videreutvikle suksessen til Outdoor Norway, søker vi en erfaren driftssjef til å lede de daglige aktivitetene. Driftssjefen er en viktig lederstilling med en kritisk rolle i oppfyllelsen av Outdoor Norways merkevareløfte om å levere opplevelser av høy kvalitet. Driftssjefen er ansvarlig for å overvåke og styre de daglige funksjonene i driften.

- Kritisk tenkning

- Kommunikasjon

- Forretningsforståelse

- Dømmekraft og beslutningstaking

- Stresshåndtering

- Rapportskriving

- Etisk praksis

- Problemløsning/analyse
D

- Deeskaleringsteknikker

- Arbeidsledelse

PLIKTER OG ANSVARSOMRÅDER:

- Forberedelse av virksomhetens operative avdeling før sesongen

- Forberedelse av beredskaps- og nødplaner før sesongen

- Identifisere og delegere behovene for hver raftingtur til elveguider og turledere

- Risikovurdering av tekniske prosedyrer

- Organisere og montere utstyr som kreves for hver tur

- Sørge for tilsyn og ledelse av turlederne

- Sørge for at alle ansatte holder et høyt servicenivå både på og utenfor vannet

- Kundekontakt - å ha kontakt med kunder og gi tilbakemeldinger for å bidra til markedsføringen

- Levere enestående kundeservice for å sikre kundetilfredshet

- Foreta bestillinger og koordinere kundeprogrammer

- Overholdelse av operasjonelle krav
Opprettholde driftsdokumentasjon, registre og økonomi

- Bistå med opplæring og veiledning av ansatte

- Bistå med samsvar og risikostyring

- Administrere vellykkede reisebaserte opplevelsesprogrammer

- Lede teamet og føre tilsyn med all logistikk, aktiviteter og utleie, samt føre tilsyn med programmets rasjonale, sikkerhet og den totale velferden til alle kundens deltakere.

- Gjennomføre kontorbasert programplanlegging, ledelse og evaluering

- Opptre som en representant for Outdoor Norway ved å fremme en høy standard av profesjonalitet i alle funksjoner og oppgaver

- Forstå og etterleve selskapets policy og standarder i alle aspekter av funksjoner og oppgaver

- Bistå ledergruppen i utviklingen av nye produkter og metoder

- Identifisere ineffektivitet og bidra til å utvikle gode alternativer

- Løpende forvaltning av menneskelige ressurser

- Rapportere direkte til og samarbeide med selskapets direktør

HVA DU TRENGER FOR Å LYKKES

For å lykkes i denne stillingen er det viktig at du har

- En lidenskap for friluftsliv og for å gi enestående kundeopplevelser

- Eksepsjonelle mellommenneskelige kommunikasjonsferdigheter, inkludert evnen til å skape sterke relasjoner med ansatte og kunder

- Dokumenterte lederegenskaper, inkludert evnen til å løse flere oppgaver og se helheten

- Sterk initiativkraft og evne til å arbeide med minimalt med veiledning og tilsyn

- Evne til å være nøye med detaljer samtidig som du arbeider under press

- Et løsningsbasert tankesett

- Eksepsjonelle skriftlige kommunikasjons- og presentasjonsferdigheter
Tidligere erfaring fra drift eller logistikk er en fordel

- Erfaring med å lede feltbaserte programmer og team er en fordel

- Dokumenterte resultater innen aktivitets- og programsikkerhet, førstehjelp i avsidesliggende områder, beredskap og risikostyring er en fordel

- Erfaring med programplanlegging og -ledelse er en fordel

KVALIFIKASJONER SOM KREVES:

- 4-årig utdannelse innen driftsledelse, rekreasjonsledelse eller et annet relatert felt

- Mer enn 3 års relevant ledererfaring innen drift

- Må ha raftinglisens for turledere (eller tilsvarende) for minst to aktive sesonger

- Må ha gjeldende Swift-water Rescue Training nivå 3 eller tilsvarende

- Må ha gjeldende 40-timers eller høyere, Wilderness First Aid eller Occupational First Aid-sertifisering eller tilsvarende

- Må kunne konseptualisere planleggingsmål og kommunisere behov

- Gode kommunikasjonsevner er et must

- Grundig, umiddelbar beslutningstaking i et miljø med høyt tempo er en nødvendig ferdighet

- Grundig forståelse av kommersielle standarder for rafting i elver

- Gode datakunnskaper

- Aktivt engasjert i gleden av utendørsopplevelser

- Tidligere erfaring med å jobbe i friluftsbransjen

- Kan kommunisere tydelig og effektivt

- Organisert, entusiastisk og fleksibel

DEN RIKTIGE PASSFORMEN:

Vi er et lite, raskt voksende selskap som er på utkikk etter noen som deler våre kjerneverdier og viser lidenskap for å oppnå vår visjon. Vår suksess er et resultat av en forpliktelse til alltid å forbedre oss, både i vår profesjonelle karriere og i vår personlige utvikling. Operations Manager
Operations Manager vil rapportere direkte til selskapets direktør og samarbeide med reservasjonssjefene for å sikre en best mulig kundeopplevelse. Vi ser etter en kandidat som kan vokse profesjonelt og som er interessert i å gjøre karriere i selskapet vårt.

KONTRAKT FRA

Dette er en sesongstilling på heltid (4. mai - 30. september).

KOMPENSASJON

Vi tilbyr konkurransedyktig lønn og insentiver til våre ansatte. Kompensasjonen er basert på erfaring.

HVORDAN SØKE "

Send en kopi av CV-en din sammen med et følgebrev til: job@outdoornorway.com med tittelen "Operations Manager Position"

Sørg for at all informasjonen nedenfor er inkludert i søknaden din

  • Ditt fulle navn
  • Fødselsdato
  • Adresse og kontaktinformasjon
  • ID-nummer og passnummer (gi oss beskjed om hvilke visumbetingelser du har for å jobbe i Europa)
  • Kopier av eventuelle relevante kvalifikasjoner
  • En kopi av ditt gjeldende førstehjelpssertifikat
  • En kopi av førerkortet ditt

Arbeidshistorikk med oppgavebeskrivelse

  • Politiattest fra det landet du har vært i de siste 5 månedene
  • Jobbens varighet og direktørens telefonnummer og e-post som referanse (helst de tre siste arbeidsgiverne som referanse)
  • Utdanning
  • Kvalifikasjoner
  • Hobbyer

Søknadsfrist: 20. april

Koordinator for reservasjoner

Vår avdeling for reservasjoner hjelper hundrevis av kunder fra hele verden med å planlegge minneverdige friluftsopplevelser.

Våre bookingkoordinatorer er ekte eventyreksperter. Deres kunnskap og erfaring hjelper kundene gjennom bestillingsprosessen over telefon eller e-post. De kan svare på utdypende spørsmål om turene våre og samarbeider med driftsteamet vårt for å sikre at alle kunder får en positiv opplevelse, fra første gang de kontakter oss til den dagen de skal ut på tur.

Ansvarsområder og oppgaver:

  • Innkommende og utgående salg på nett, via e-post og personlig i frontdesk.
  • Yte fremragende kundeservice og håndtere alle kundespørsmål
  • Bestille opplevelser, ta imot betalinger og korrespondere med kunder
  • Administrere forhandlerrelasjoner, bygge kontakter og vedlikeholde relasjoner med interessenter
  • Utvikle positive relasjoner med kunder og håndtere tilbakemeldinger på en effektiv måte
  • Bidra til markedsføring og kampanjer for å øke salget gjennom hele sesongen
  • Ta imot kunder og hjelpe til med innsjekkingsprosessen
  • Gi instruksjoner for utleieutstyr (MTB, havkajakk og standup-paddle-boarding) ⇒ Klikk her for mer informasjon om utleieproduktene våre
  • Kommunisere endringer i kundenummer til det operative teamet i tide
  • Klargjøre lyd- og videoutstyr ved turens retur
  • Håndtere og redigere foto- og videomateriale for salg og markedsføring
  • Bistå med markedsføring på nett og i sosiale medier
  • Bistå med planlegging og logistikk etter hvert som bestillinger mottas
  • Forstå og bistå i nødprotokoller

Kvalifikasjoner:

- Utmerkede skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på engelsk. Norske språkkunnskaper er en sterk fordel

- Fremragende salgs- og kundeserviceferdigheter

- Utadvendt, selvsikker og morsom personlighet med sterke menneskelige ferdigheter

- Utmerket tidsstyring, planlegging og organisatoriske ferdigheter

- Evne til å gjøre flere ting på en gang og være nøye med detaljer

- Evne til å jobbe i et miljø med høyt tempo og høyt press

- Tålmodig, forståelsesfull og i stand til å håndtere kundenes bekymringer

- Fullstendig datakompetanse med kunnskap om Pages og Numbers (det samme som MS Word og Excel)

- Kunnskap om sosiale medier anses som en fordel

- Kunnskap om videoredigering anses som en fordel

EKSTRA KVALIFIKASJONER

Kvalifikasjonen nedenfor er en sterk fordel for kandidaten:

Kunnskap om ADOBE-programvare som: Photoshop, Indesign, Illustrator, Premiere

Kunnskap om WordPress

Kunnskap om sosiale medier og plattformadministrasjon

Arbeidsplan: Vårt reservasjonskontor er åpent fra kl. 9.30 til 16.00, mandag til søndag, med utvidede åpningstider i høysesongen, fra kl. 9.00 til 18.00. Opplæringstiden er fleksibel og skal ta 2 dager. Kandidater må være i stand til å jobbe i helgene. Arbeidstiden vil variere fra måned til måned (deltid i september og oktober/heltid i juli og august).

Kompensasjon: Timelønn basert på erfaring.

Rapporterer til: Operativ leder

Kontrakt fra: Mai - oktober 2023 (fleksibel)

Tilgjengelige stillinger: 1

HVORDAN SØKE

Vennligst send din CV og følgebrev til selskapets direktør: job@outdoornorway.com med tittelen "Reservation Coordinator"

Som minimum referanse skal du inkludere følgende informasjon nedenfor:

1. CV må inneholde minst:

Ditt fulle navn;

ID-nummer og passnummer;

Fødselsdato;

Adresse og kontaktinformasjon;

Arbeidshistorikk med oppgavebeskrivelse, varighet på jobben og telefonnummer og e-post til bedriftsleder som referanse (helst de tre siste arbeidsgiverne som referanse);

Utdanning og sertifiseringsnivå;

Språkferdigheter og språknivå;

Kurs og opplæringskvalifikasjoner;

2. kopi av førerkort og detaljer om kjøreerfaring

Merk deg følgende:

Hvis du har ekstra kvalifikasjoner eller relevant arbeidserfaring innen friluftsliv, er det en stor fordel.

Fortell oss om andre interessante ferdigheter og hobbyer du måtte ha.

Vi anbefaler nordmenn å søke. Søknaden kan sendes inn på norsk eller engelsk.

Assistent for foto- og videoproduksjon

Startdato: mai 2024
Kontraktsperiode: sesongstilling på heltid, mai - 30. september, med mulighet til å fortsette på deltid
Kompensasjon Timelønn basert på erfaring

Viktige ansvarsområder

Samarbeide med markedsføringsteamet for å sikre at det visuelle innholdet ditt er i tråd med markedsføringsstrategien vår
Ta bilder og videoer avhøy kvalitet for å vise frem tilbudet og merkevaren vår
Vedlikehold av utstyr for å sikre optimal ytelse og lang levetid
Administrasjon avsosiale medier og nettsider ved å levere visuelt fengende innhold som engasjerer publikum og driver trafikk
Innholdsproduksjon og redigering for å skape overbevisende historier som vekker følelser, inspirerer til eventyr og viser frem Norges naturlige underverker
Resepsjonsassistanse I høysesongen har vi mye å gjøre på Basecamp, og da kan vi trenge noen til å sitte i resepsjonen i korte perioder. Dette ansvaret vil imidlertid være svært begrenset, siden det er dine visuelle evner som er våre ambisjoner.

Visum, UDI og rekrutteringsprosessen

Personer under 31 år bosatt i Canada, New Zealand, Argentina, Australia og Japan har mulighet til å få oppholdstillatelse for lengre ferier og arbeid i Norge.

Hvis du får visum, øker mulighetene dine for å bli en del av teamet vårt som terrengsykkelguide, raftingguide og sikkerhetskajakkpadler eller fjordkajakkguide. Hvis visumet ditt ikke er klart ennå, men du har ferdigheter som er avgjørende for teamet, er vi åpne for å diskutere potensiell assistanse når du har kommet gjennom rekrutteringsprosessen vår. Du kan begynne med å søke på en jobb og gå videre i rekrutteringsfasen.

Du finner mer informasjon om arbeidsvisum i Norge på UDIs (Utlendingsdirektoratet) nettsider ved å klikke på denne lenken.